![](https://www.insurance-eea.gr/wp-content/uploads/2018/11/VERMISSO_NEW.jpg)
- 22/07/2016
Πειραματισμοί στις ασφαλιστικές πωλήσεις
Του Γιάννη Βερμισσώ.
![](https://www.insurance-eea.gr/wp-content/uploads/2018/11/VERMISSO_NEW.jpg)
Του Γιάννη Βερμισσώ.
Οι προσφορές στα ασφαλιστικά συμβόλαια δίνουν και παίρνουν. Κληρώσεις δώρων και εκπτώσεις ασφαλίστρων από τα τραπεζικά γκισέ. Δεν είναι όμως μόνο αυτό. Δεν είναι η περιπτωσιολογία αλλά η τάση που αναπτύσσεται.
Πρώτα το ιντερνέτ, μετά τα φυλλάδια στο δρόμο, ύστερα το «κουπόνι» στην εφημερίδα, μετά η ασφάλιση «πακέτο» με την αγορά επίπλων, με την κινητή τηλεφωνία, με τις αγορές σε σούπερ μάρκετ.
Και παράλληλα το bancassurance.
Οι ευκαιρίες στα συμβόλαια και στις τιμές -έτσι- παρουσιάζονται στην αγορά πολλαπλασιάζονται. Βασικό κριτήριο επιλογής –η τιμή- αλλά ίσως και η ευκολία και η ταχύτητα αγοράς.
Ραγδαία το παραδοσιακό περιζώνεται από το «νέο». Οι παραδοσιακές δικτυακές καταστάσεις συνεχίζουν να πατούν στην γη και υποδέχονται τους «αρειανούς». Οι εισβολείς όμως είναι πολλοί.
Οι εταιρείες ακολουθούν η μία μετά την άλλη με τον δικό τους τρόπο το «ισχυρό ρεύμα» και ανάλογα με τις αντιστάσεις τους δοκιμάζουν λίγο ή πολύ να παρασυρθούν. Σαφώς όχι όλες. Όμως είναι τόσες ώστε το φαινόμενο γίνεται καθεστώς.
Τα ασφαλιστικά προϊόντα τείνουν να γίνουν συνοδευτικό κάποιων άλλων ευρείας κατανάλωσης..
Έτσι για πειραματισμό.. αλλάζει η αγορά.