![](https://www.insurance-eea.gr/wp-content/uploads/2018/11/thruloi-muthoi-kai-mustiria-gia-ta-aeroporika-taksidia-briskoun-apantisi.jpg)
- 15/04/2016
Αποζημίωση –χωρίς ασφάλιση- ύψους 1.100 ευρώ από ταξιδιωτικό πρακτορείο
Καταναλώτρια απευθύνθηκε στην Ανεξάρτητη Αρχή “Συνήγορος του Καταναλωτή”, καταγγέλλοντας ότι, φθάνοντας στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών «Ελ. Βενιζέλος», προκειμένου να λάβει μέρος σε οργανωμένο ταξίδι στη Μαλαισία και τη Σιγκαπούρη, δεν της επετράπη η αναχώ
![](https://www.insurance-eea.gr/wp-content/uploads/2018/11/thruloi-muthoi-kai-mustiria-gia-ta-aeroporika-taksidia-briskoun-apantisi.jpg)
Καταναλώτρια απευθύνθηκε στην Ανεξάρτητη Αρχή “Συνήγορος του Καταναλωτή”, καταγγέλλοντας ότι, φθάνοντας στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών «Ελ. Βενιζέλος», προκειμένου να λάβει μέρος σε οργανωμένο ταξίδι στη Μαλαισία και τη Σιγκαπούρη, δεν της επετράπη η αναχώρηση, επειδή το διαβατήριό της έληγε σε λιγότερο από 6 μήνες, ενώ η ελάχιστη εναπομένουσα χρονική περίοδος έως τη λήξη του διαβατηρίου για τις χώρες αυτές πρέπει να είναι 6 μήνες.
![](https://www.insurance-eea.gr/wp-content/uploads/2018/11/ilektroniki-epilysi-katanalotikon-diaforon-2.jpg)
Ύστερα από τη διαμεσολάβηση της Αρχής, η καταναλώτρια αποδέχθηκε την πρόταση του τουριστικού πρακτορείου να της πιστώσει το ποσό των χιλίων εκατό ευρώ (1.100 €), προκειμένου να το χρησιμοποιήσει για μελλοντικό της ταξίδι, οποτεδήποτε αυτή το αποφασίσει.