![](https://www.insurance-eea.gr/wp-content/uploads/2018/11/minetta_logo_630_411.png)
- 20/07/2016
ΑΣΦΑΛΕΙΑΙ ΜΙΝΕΤΤΑ: Πιστοποίηση εξυπηρέτησης πελατών
Η ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική, με προτεραιότητα στην σταθερή ποιοτικά εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων της, προχώρησε στην πιστοποίηση κατά ISO 9001:2008.
![](https://www.insurance-eea.gr/wp-content/uploads/2018/11/minetta_logo_630_411.png)
Η ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική, με προτεραιότητα στην σταθερή ποιοτικά εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων της, προχώρησε στην πιστοποίηση κατά ISO 9001:2008.
![](https://www.insurance-eea.gr/wp-content/uploads/2018/11/asfaleiai-minetta-pistopoiisi-eksypiretisis-pelaton-1.jpg)
Οι βασικότερες αρχές του προτύπου είναι:
-
Η πελατοκεντρική του πολιτική, δηλαδή η στόχευση των διεργασιών της εταιρείας στις απαιτήσεις του πελάτη
-
Η εμπλοκή του προσωπικού σε όλα τα στάδια διεργασιών της εταιρείας
-
Η διαρκής βελτίωση των παρεχομένων από την επιχείρηση προϊόντων ή / και υπηρεσιών
Η κυρία Μ. Καλδέλη, υπεύθυνη εξυπηρέτησης πελατών της ΜΙΝΕΤΤΑ ασφαλιστικής δήλωσε σχετικά:
«Η ΜΙΝΕΤΤΑ ασφαλιστική, έχοντας ως γνώμονα την ικανοποίηση και την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της, όπως και τη συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών και διαδικασιών της, προχώρησε στις ενέργειες για την πιστοποίηση της κατά ISO 9001:2008. Η εταιρεία μας συνεχίζει να προσφέρει προγράμματα προσαρμοσμένα στις σύγχρονες ανάγκες με σταθερά ποιοτική εξυπηρέτηση».