Κερδίζει «πόντους» στην ελληνική αγορά η Allianz

Διεύρυνε το μερίδιό της στην ελληνική αγορά η Allianz στο εννεάμηνο του 2013, στο 5%, από 4,5% που ήταν στο τέλος του 2012, καταγράφοντας κύκλο εργασιών € 153,8 εκατ. από το σύνολο των δραστηριοτήτων της, με βάση τα Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα.

Διεύρυνε το μερίδιό της στην ελληνική αγορά η Allianz στο εννεάμηνο του 2013, στο 5%, από 4,5% που ήταν στο τέλος του 2012, καταγράφοντας κύκλο εργασιών € 153,8 εκατ. από το σύνολο των δραστηριοτήτων της, με βάση τα Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα. 

Η λειτουργική κερδοφορία κυμάνθηκε σε χαμηλότερα επίπεδα από το εννεάμηνο του προηγούμενου έτους, και διαμορφώθηκε στα € 14,8 εκατ. από € 21,7 εκατ., σύμφωνα με τα πλάνα και τους σχεδιασμούς της εταιρίας.

Το κλείσιμο του εννεαμήνου βρήκε την Allianz Ελλάδος να προσφέρει ασφαλιστική κάλυψη σε περισσότερους από 330.000 πελάτες, διευρύνοντας την πελατειακή της βάση μέσα σε 9 μήνες κατά περισσότερο από 37.000 πελάτες. 

Η αναγνώριση της διακριτά υψηλής ποιότητας λύσεων και υπηρεσιών που προσφέρει, κάνει όλο και περισσότερους ανθρώπους να συστήνουν την Allianz ανεπιφύλακτα σε πρόσωπα του φιλικού ή συγγενικού τους περιβάλλοντος. 

Σύμφωνα με ετήσια έρευνα στον Κλάδο των Γενικών Ασφαλίσεων στην Ελλάδα, η Allianz για μία ακόμη χρονιά κατακτά την πρώτη θέση μεταξύ των κύριων ανταγωνιστών, όπως αποτυπώνεται στο Δείκτη Καθαρών Υποστηρικτών (Net Promoter Score) . 

Ο συγκεκριμένος δείκτης δεν αντικατοπτρίζει απλά την ικανοποίηση του πελάτη, αλλά το βαθμό στον οποίο ο πελάτης θα συνέστηνε την εταιρία σε φίλους ή συγγενείς.

Ο κ. Πέτρος Παπανικολάου, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Allianz Ελλάδος, ανέφερε σχετικά με τη στρατηγική της Εταιρίας για τα επόμενα χρόνια: «Θα συνεχίσουμε προσηλωμένοι στις αξίες μας να προσφέρουμε λύσεις κύρους και αξιοπιστίας στους Έλληνες καταναλωτές. 

Με κύριο μοχλό ανάπτυξης τις λύσεις μας στην Ασφάλιση Αυτοκινήτου και τις πρωτοποριακές Αποταμιευτικές & Συνταξιοδοτικές μας λύσεις προχωράμε με στόχο την περαιτέρω ενίσχυση του μεριδίου αγοράς μας στην Ελληνική αγορά.»

Αναφορικά με τις εξελίξεις στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, ο κ. Παπανικολάου τόνισε «Είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικό ότι, όπως καταδεικνύουν πρόσφατες μελέτες της Allianz Ελλάδος, ο Έλληνας ασφαλισμένος έχει ωριμάσει και επιλέγει ασφαλιστική εταιρία με κύριο κριτήριο την εμπιστοσύνη. 

Είναι χρέος όλων μας, και αναφέρομαι τόσο στις εποπτικές αρχές όσο και στις ασφαλιστικές εταιρίες, να βοηθήσουμε στην ενίσχυση της εμπιστοσύνης στο θεσμό της ιδιωτικής ασφάλισης συνολικά. 

Η αποκατάσταση της κεφαλαιακής επάρκειας και η αντιμετώπιση της υπο-αποθεματοποίησης εξακολουθούν να αποτελούν κρίσιμα σημεία που θα συμβάλλουν στη διαμόρφωση κατάλληλων συνθηκών για την υγιή ανάπτυξη του θεσμού της ιδιωτικής ασφάλισης στο μέλλον.»

© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics