Προσαρμογή των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών με νικηφόρο αποτέλεσμα στις νέες συνθήκες με ταχύτητα και ευελιξία

Στην αναγκαία ετοιμότητα για αφομοίωση των αλλαγών και ταχύτητα στην εξοικείωση της επαγγελματικής καθημερινότητας με την αξιοποίηση κάθε νέας τεχνολογικής εφαρμογής και αναθεώρηση κατά τις συνθήκες των πρακτικών εργασίας εστίασε το 4ο webinar του ΕΕΑ που απευθυνόταν στην ασφαλιστική διαμεσολάβηση.

Με επίκεντρο την ευελιξία, την δημιουργικότητα και την προσαρμογή το σεμινάριο που διοργάνωσε το Ε.Ε.Α. αυτή τη φορά με τη στήριξη του Business & Life Training απέδειξε ότι τεχνικές, μέθοδοι, πρακτικοί τρόποι,  έξυπνη αξιοποίηση και συστηματική καθημερινή χρήση της τεχνολογίας αποτελούν το κλειδί για την πρόοδο και νικηφόρα εξέλιξη των επαγγελματιών. Το σεμινάριο που είχε εισηγητή τον κ. Ακη Αγγελάκη είχε ως θέμα «Η πρόκληση της πανδημίας & η μετάβαση σε άλλο επίπεδο πώλησης»

Την εκκίνηση ως συντονιστής πραγματοποίησε ο κ. Γιώργος Φλωράς ενώ ακολούθως ο πρόεδρος της Επιτροπή Υπηρεσιών και μέλος του ΔΣ του ΕΕΑ κ. Γιώργος Παικόπουλος καλωσόρισε τον εισηγητή και αναφέρθηκε στις διακριτές επιδόσεις του ΕΕΑ στην στήριξη της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης, την κατανόηση στα θέματα του κλάδου, την διαρκή συμπαράσταση στους επαγγελματίες όλης της χώρας και το ενδιαφέρον που επιδεικνύει. Στο πλαίσιο αυτό απέστειλε και μήνυμα προς τους επαγγελματίες του κλάδου λέγοντας: «συνεργαστείτε και μείνετε μαζί μας». Ανάλογο μήνυμα προς την ασφαλιστική διαμεσολάβηση απέστειλε και ο  πρόεδρος του ΕΕΑ κ. Ι. Χατζηθεοσοδίου ο οποίος επισήανε ότι με τις ενέργειές του το ΕΕΑ αποδεικνύει ότι θέλεινα στηρίξει τους ασφαλιστές δείχνοντας πώς μπορούν να εργαστούν κάτω από έκτακτες και νέες συνθήκες. Τόνισε ότι η πανδημία μπορεί να εκληφθεί ως αφορμή για να διευρυνθεί ο κλάδος και να αναπτυχθεί η παραγωγή καθώς οι επαγγελματίες μπορούν να πείσουν για την ασφάλιση και την χρησιμότητά της. Τέλος απευθυνόμενος στους επαγγελματίες είπε ότι: «θα κάνουμε τα πάντα για να σταθούμε δίπλα στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές της χώρας».

Στη συνέχεια ο κ. Αγγελάκης ξεκίνησε την παρουσίαση καθορίζοντας στα τρία επίπεδα : Ευελιξία – Προσαρμοστικότητα – Αλλαγή τις απαιτήσεις των καιρών, οι οποίες και διαμορφώνουν τις εργασιακές συνήθειες. Μέσα από πλούσια θεματολογία και πληθώρα ενημέρωσης μετέφερε ως άμεσο μήνυμα στους επαγγελματίες της ιδιωτικής ασφάλισης ότι πρέπει:

-Να βγείτε από τη «ζώνη της άνεσης σας» και να διεισδύσετε στο καινούργιο, το διαφορετικό, το ξένο, εκμεταλλευόμενοι τις νέες τεχνολογίες που θα αντικαταστήσουν την ανθρώπινη επαφή σε μεγάλο βαθμό.

-Να μάθετε νέες τεχνολογικές δεξιότητες που θα είναι απαραίτητες στη δουλειά σας από εδώ και στο εξής.

-Να μπορέσετε να εφαρμόσετε στην πράξη αποτελεσματικά όλες τις καινούργιες γνώσεις και δεξιότητες!

 

Η Θεματολογία του σεμιναρίου περιείχε στοιχεία όπως : «Οικονομικός Δαρβινισμός, τι είναι και πως τον εφαρμόζουμε», «Τι έχει αλλάξει στον τρόπο που θα δουλεύουμε από εδώ και στο εξής», «Κανόνες ηλεκτρονικής ανάπτυξης των εργασιών», «σε ποιους τομείς χρειάζεται να αναβαθμιστούμε και να εκπαιδευτούμε», «ποιες είναι οι «Δραστηριότητες Υψηλής Ρευστοποίησης» και πως τις εφαρμόζουμε ηλεκτρονικά» «πως επικοινωνούμε με υπάρχοντες πελάτες μας με στόχο το Cross Selling & Up Selling», « Πως βρίσκουμε νέους ποιοτικούς πελάτες μέσα από τη στρατηγική χρήση των social media», «πως κλείνουμε το ραντεβού για πώληση και τι χρειάζεται να προηγηθεί ηλεκτρονικά», « Πως προετοιμάζουμε το έδαφος για νέες επαφές digitally που θα δεχθούν να μιλήσουν μαζί μας». « ποιες είναι οι απαιτήσεις των καιρών μας και τι να κάνουμε για να τις προλάβουμε» «Tips προσαρμοστικότητας στα νέα δεδομένα», « Πώς να διατηρήσουμε επαφή με τους «ζεστούς» μας πελάτες»» Πηγές για νέους ποιοτικούς πελάτες» « Λήψη συστάσεων : Τι έχει αλλάξει στη διαδικασία» « Η σπουδαιότητα του Follow Up στην καθημερινότητα μας» «Ποια θα είναι η νέα μορφή ραντεβού/παρουσίασης για πώληση digitally», «Πώς να δημιουργήσουμε και να εκμεταλλευτούμε τη χρήση των Newsletters στην επικοινωνία μας με τους πελάτες» και

«Η σπουδαιότητα της εκπαίδευσης σε πέντε στάδια» τα οποία έχουν ως εξής:

1.) Διαμόρφωση επαγγελματικού Προφίλ σε LinkedIn & Facebook. (profile optimization)

2.) Οργάνωση και σχεδιασμός δημοσιεύσεων και παρουσίας στα social media.

3.) Αύξηση των ακολούθων/φίλων (εν δυνάμει πελάτες) σε Facebook & LinkedIn.

4.) Μέθοδος προσέγγισης νέων εν δυνάμει πελατών μέσω LinkedIn και follow up.

5.) Ηλεκτρονικό Κλείσιμο ραντεβού / τηλεδιάσκεψης ραντεβού με πελάτη.

 

Δείτε το βίντεο του webinar :

 

© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics